Hvad gør jeg hvis jeg finder en fejl eller mangel i en ingrediens?


Fejl eller mangler i en ingrediens kan skyldes fejl fra vores eller fra leverandørens side. Du kan og bør altid kontakte os, ved at trykke på “brev” ikonet i menulinjen, og gøre os opmærksom på fejlen. Så retter vi den, eller sender den videre til leverandøren, alt efter hvad der giver mening.

Vi håber meget at du vil gøre dig den ulejlighed at kontakte os, i stedet for at bruge en lignende ingrediens, oprette én selv, eller lignende. Vi ønsker, til gavn for alle, en god og solid database med kvalitets-indhold, og det får vi hvis alle hjælper til med at udrydde fejlene.

NB. Hvis ingrediensen har et GTIN-nummer (det kan du se inde på ingrediensens side) har vi data gennem GS1-systemet, og det vil derfor altid være leverandøren der skal rette fejlen. Dvs. du muligvis får løst problemet hurtigere ved at gå direkte til leverandøren. Men du må gerne kontakte os, og lade os sende den videre!