Kundesider


IMG_3928“Kundesider” hed tidligere “in-store display”, da det oprindeligt kun var tænkt til at skulle køre på en touch-skærm i butikken. I mellemtiden har vi dog udvidet mulighederne betragteligt, så kunden nu kan få vist de samme informationer på egen telefon, tablet, eller PC derhjemme.

Og ikke nok med det – når siderne vises på kundens enhed, vises der også knapper til at dele på de sociale medier. Det vil sige, at jeres kunder kan blive jeres ambassadører, i og med at de har mulighed for let at dele dit indhold med deres vennekreds.

Kundesider præsenterer jeres produkter flot med foto, navn, evt. en beskrivelse, ingrediensliste og næringsindhold. Kunderne har således et “produktkatalog” at bladre i, og kan på den måde let forberede deres køb og få overblik over mulighederne – i butikken eller hjemme.

Selvfølgelig er der mange kunder der holder af den personlige dialog med personalet, men en del har det også sådan, at de gerne vil forstyrre mindst muligt – for dem vil en info-stander med kundesider, eller en link/QR-kode så de kan se det på egen mobil, være en kæmpe fordel.

 

5 4

 

3 2

 

Men kundesider er ikke bare en “flad” liste af produkter. Kunden kan nemlig vælge at sortere og filtrere i produkterne på forskellige måder.

Kategori

Allerførst kan kunden vælge en kategori – f.eks. brød, flødekager, tørkager o.l. Kunden har ofte en nogenlunde idé om hvad hun kommer efter, og kan således “zoome” ind på den rette kategori fra starten.

Allergi

Dernæst kan hun indtaste, hvis hun er allergisk overfor noget. Angiver hun f.eks. at hun er allergisk overfor æg, fjernes alle produkter, der indeholder æg, fra listen. Man kan angive op til 3 ting man er allergisk overfor.

Sundhed og ernæring

Men mange kunder har også et sundhedsmæssigt “mantra” (eller flere) de går op i. F.eks. at tingene skal indeholde så meget kostfiber som muligt, så lidt sukker som muligt, eller så få kulhydrater som muligt. Derfor har vi gjort det muligt at sortere produkterne efter forskellige egenskaber. Se hvilke, HER.

Se det i virkeligheden NU!

Herunder har vi lagt in-store visningen fra en test-konto ind i en “iframe” i vores egen hjemmeside. Det kan du også gøre med dine kundesider, på din hjemmeside. Så føler brugeren ikke at han/hun “forlader” din hjemmeside, men har stadig fuld gavn af in-store siden.

Titel: Kundesider - inde i en anden side

 

Du kan også se en video, der dog er fra FØR vi implementerede de smarte sorteringer, HER. Og se et eksempel på en praktisk opsætning i butikken, HER.

Teknik

Kundesider kan køre på en hvilkensomhelst tablet, eller anden touch-skærm – mange har det kørende på en alm. iPad på enten et gulv- eller et bordstativ. Men man kan også få f.eks. 22″ skærme til at hænge på væggen, eller en lille 10″ til at sidde på forsiden af disken ell. lign. Kig ind på kategorien “skærme” i vores webshop, eller kontakt os for en snak om de konkrete muligheder!