Bestillingsmodulet – nu med konfigurérbare produkter


Bestillingsmodulet har fået en væsentlig opdatering! Vi har skrevet om bestillingsmodulet tidligere, men i mellemtiden er det nu blevet forbedret med en vigtig ting, nemlig “konfigurerbare produkter”. Og hvad er så det? Jo, det er de her produkter, som indeholder en masse valg – f.eks. kagemanden: Om det skal være brunsviger eller wienerbrød, hvad der skal pyntes med, hvor mange personer den er til, osv osv. Eller lagkagen – hvilke bunde, hvilken creme, hvilket overtræk, hvilken pynt …

 

 

Vi har lavet en lille video, hvor vi tager en tur gennem systemet – og ellers fortæller vi lidt mere nedenunder.

 

 

De konfigurerbare produkter giver mange fordele – lad os tage et kig på dem:

Personalet får nemmere ved at modtage bestillingen korrekt

Når personalet modtager bestillingen med bestillingssystemet, har de alle de nødvendige spørgsmål ved hånden, så I er sikre på at der bliver spurgt om det hele.

Bagerne har alle oplysningerne til at producere udfra

Af samme grund som ovenfor, er der aldrig “huller” i ordren – f.eks. at man har glemt at spørge hvilken slags creme der skal i lagkagen – alt er lagt fast.

Du bestemmer selv

Du angiver selv de valgbare egenskaber, og hvilke valg, der er til hver egenskab. Dvs. det bliver en 100% “model” af præcis dit produkt.

Det bliver nemt at give kunden en pris

Mens man modtager bestillingen, kan man løbende orientere kunden om, hvad hendes valg gør ved prisen. Den bliver nemlig opdateret automatisk.

Kunden oplever et professionelt forløb

Når personalet har alle oplysninger ved hånden, har de også mulighed for at servicere kunden professionelt. Det bemærker kunden!

Prisen for alt dette?

Bestillingssystemet er et tilkøbsmodul ligesom “kalkulation” og “kundesider” er det. Det er med sine kr. 199 pr. md. excl. moms lidt dyrere end de andre moduler – det skyldes at vi har omkostninger ved at sende SMS’er til dine kunder. Men vi er sikre på at både du, dit personale, og dine kunder vil blive rigtig glade for det!

Gratis prøveperiode

Alle har gratis adgang til systemet i en prøveperiode frem til 1/7 2019. En uges tid inden prøvetiden udløber, vil du vi minde om det i et nyhedsbrev og på selve betillingssiden, og du skal da aktivt vælge systemet til, for at fortsætte med at bruge det. Gør du intet, vil adgangen til bestillingssystemet blive lukket ned. Dog sletter vi ikke evt. eksisterende bestillinger, så hvis du får lukket ned ved en fejl, er det nemt at lukke op igen, med alle bestillinger intakte 🙂