Produkter, vilkår og priser



Opdateret 3/9 2024.

Download salgs- og leveringsbetingelser som pdf-fil her.

Du kan sammensætte den pakke, der passer perfekt til netop din virksomhed: Hvor “smart” skal løsningen være, og hvor stor er din virksomhed? Det starter altsammen med basispakken.

Basis – alt det grundlæggende

  • Normal pris kr. 998,00 pr. måned
  • BUANCO Business PC-POS kunde kr. 499,00 pr. måned

Læs mere her

Ekstra funktioner – tilkøbsmoduler

Kalkulation:

  • Normal pris kr. 298,00 pr. måned
  • BUANCO Business PC-POS kunde kr. 149,00 pr måned

Læs mere her

Kundesider:

  • Normal pris kr. 298,00 pr. måned
  • BUANCO Business PC-POS kunde kr. 149,00 pr måned

Læs mere her

Bestilling:

  • Normal pris kr. 498,00 pr. måned
  • BUANCO Business PC-POS kunde kr. 249,00 pr måned

Læs mere her

Stregkoder:

  • Normal pris kr. 198,00 pr. måned
  • BUANCO Business PC-POS kunde kr. 99,00 pr måned

Læs mere her

Udsmidning:

  • Normal pris kr. 298,00 pr. måned
  • BUANCO Business PC-POS kunde kr. 149,00 pr måned

Læs mere her

Størrelse af virksomheden

Én ekstra butik:

  • Normal pris kr. 258,00 pr. måned
  • BUANCO Business PC-POS kunde kr. 129,00 pr måned

Ét ekstra produktionssted:

  • Normal pris kr. 258,00 pr. måned
  • BUANCO Business PC-POS kunde kr. 129,00 pr måned

Uanset pakkestørrelse har man 3 logins (med forskellige rettigheder, “mester”, “butik”, “produktion”) som kan bruges på tværs af lokationer.

Tilkøbsmoduler

Her kan du læse kort om tilkøbsmodulerne – du kan se flere detaljer ved at klikke på “læs mere her” links ovenfor.

Kalkulation

Beregn kostpriser og dækning på dine produkter. Du får en ny side hvor du kan vedligeholde dine indkøbspriser på de forskellige ingredienser, og systemet kan på baggrund af disse beregne kostpriser for dine produkter. Kostprisen er specificeret ud på de enkelte ingredienser, så du kan se hvilke ingredienser der “gør et produkt dyrt” og evt. gøre noget ved det. Når du angiver en udsalgspris for dit produkt beregner vi også dækningsbidraget på produktet. Du kan også regne den modsatte vej, og finde den rigtige udsalgspris ved en ønsket dækningsgrad.  

Kundesider

Lad dine kunder selv få muligheden for at undersøge hvilke allergener der er i produkterne, inden de kommer frem til kassen. Det sparer både deres og dine medarbejderes tid, og kunden undgår at “føle sig til besvær”. Kunden føler sig ofte også mere tryg ved selv at have set allergen-informationen, fremfor at få den præsenteret af en medarbejder.

Læs mere på siden “kundesider“.

Bemærk at man med et kundesider-modul har ret til at bruge dette på ét udsalgssted. Dvs. have en touch-skærm og/eller QR-koder, NFC-tags eller links til kundesiderne, på ét udsalgssted.

Ønsker man at bruge det på flere udsalgssteder, kræves det at der købes separate moduler pr. udsalgssted.

 

Bestilling

Bestillingsmodulet gør det nemt for dig og dit personale at modtage bestillinger fra kunderne. Det understøttet både “almindelige” produkter som f.eks brød, rundstykker og simple kager, men også produkter med mange valgmuligheder, f.eks. kagemænd og lagkager. Det kalder vi “konfigurerbare produkter”. Personalet får med systemet nemt ved at stille kunden alle de relevante spørgsmål (og holde hende opdateret vedr. prisen på bestillingen) – og bagerne har nemt ved at overskue hvad det er, der skal produceres i forbindelse med bestillingerne. Kunderne oplever en god service og et “sikkert” personale.

 

 

Auto-stregkoder

Giver dig adgang til FoodInfo’s pulje af officielle GS1 stregkoder, og tildeler dem automatisk til dine produkter. Du skal dermed ikke selv ud at købe dig til en stregkode-serie, og du skal heller ikke selv bakse med at taste stregkoder ind, med fare for at taste forkert, bruge samme kode flere gange, eller andre typiske fejl.