Produkt-info “går viralt”


Du kender nok konceptet med at noget “går viralt” – en sjov kattevideo, eller andet der bare er så sjovt at alle MÅ dele det med deres venner på Facebook og andre sociale medier. Er det sjovt eller spændende nok, “eksploderer” det, og når vidt omkring.

Vi kan ikke garantere at dine produkt-informationer vil gå viralt – men vi har i hvert fald gjort det muligt (gælder hvis du har in-store display modulet – som p.t. er ved at tage navneforandring til “kundesider”).

Kunden har dit “katalog” i lommen

Og selvom dine kundesider ikke ligefrem går viralt, så kan mindre vel også gøre det – f.eks. bare det at kunden kan få dine produkt-informationer over på sin egen mobil, er jo en kæmpe fordel. Hun kan finde dem frem når hun vil, f.eks. når hun mangler indspiration til noget godt brød eller noget lækkert til kaffen, og det er altid fuldt opdaterede informationer hun får – inklusive dine markedsførings-budskaber!

Og kan hun også dele dem på Facebook, og gør det – ja så er der jo pludselig mulighed for at mange mennesker får øjnene op for at du er seriøs omkring din produkt-information, og måske deler videre.

Har du kigget på dine kundesider for nylig?

Hvis du har kigget på sine kundesider for nylig, har du måske bemærket en nyhed nede i bunden. Hvis ikke, så kan vi afsløre at det ser sådan her ud:

2017-05-07_120658

 

Der er dukket en QR-kode op nede i bunden. Den kan kunden scanne, og få dine kundesider på sin egen mobil. Men ikke nok med det. Når kunden får vist siderne på mobilen ser det nemlig LIDT anderledes ud nede i bunden:

 

2017-05-07_120756

 

Så er der pludselig sociale delings-knapper i stedet for QR-koden (som jo ikke giver meget mening PÅ telefonen). Så hvis din kunde synes det er tilpas smart, det her, så kunne det jo være hun ville dele det på sin Facebook-, Google+, eller LinkedIn profil – eller sende en mail til en ven? Det giver da muligheder!